”Gud & Guf” er en børnegudstjeneste, der foregår i børnehøjde og -længde, dvs. den er målrettet børn op til 10 år og varer ca. 30 minutter. ”Gud & Guf” er på børnenes præmisser, men alle store som små er meget velkomne til at deltage. I må altså gerne tage søskende og bedsteforældre med! ”Gud og Guf” svarer til det, man andre steder kalder ”spaghettigudstjenester”. Efter gudstjenesten er der fællesspisning i missionshuset, Langgade 23. Kom og vær med!

Hvad sker der til "Gud & Guf"?

Vi synge nogle små sange. Hvis ikke du kender dem, så kan du hurtigt lære dem. Der er ofte fagter til, så der kommer lidt bevægelse i kirken. Der vil også være sjove oplevelser, som når ”Guf” kommer på besøg; eller vi åbner den spændende, store bibel. Vi skal også bede fadervor. Men præsten forklare det hele ganske enkelt, så alle kan være med.

Gud & Guf i Vinding Kirke 2024

Onsdag den 3. april 17.00

Gud & Guf i Vinding Kirke.

Onsdag den 2. oktober 17.00

Gud & Guf i Vinding Kirke.

Efter gudstjenesten er der ”Guf”, dvs. aftensmad. Det foregår i Vinding Missionshus, Langgade 23, Sørvad, hvor alle, der har lyst, kan være med og spise sammen. Så kan vi hygge os dér et stykke tid, så man kan tage hjem senest kl. 18.30-18.45. Prisen for maden er: 20 kr. for voksne og 10 kr. for børn inkl. vand/saftevand! Der er ingen tilmelding, så I skal bare komme!!